Zostały już ostatnie miejsca na zajęcia z robotyki, które realizujemy w ramach projektu “Mission Possible” razem z Lubelską Szkołą Biznesu.
W jego ramach prowadzimy zajęcia z robotyki dla uczniów szkół z woj. lubelskiego, znajdujących się w niekorzystnej sytuacji społeczno-ekonomicznej.
Okres realizacji projektu
1 sty 2024 – 31 gru 2024r.
Cel projektu
Celem Projektu jest zwiększenie dostępności do wysokiej jakości, włączającego kształcenie na obszarze Województwa Lubelskiego oraz wzrost kompetencji w zakresie: kompetencje cyfrowe DigComp 2.2./ Tworzenie start-upów/ Kreatywność i innowacyjność / Robotyka i związany z tym wzrost szans edukacyjno- zawodowych u 206 uczniów (110 K,96M) mieszkających /uczących się na ternie WL, znajdujących się w niekorzystnej sytuacji społeczno-ekonomicznej.
Dofinansowanie projektu ze środków UE: 255 382,50 zł
Całkowita wartość projektu: 300 450,00 zł
#FunduszeUE
#FunduszeEuropejskie
Kryteria uczestnictwa w projekcie
Projekt skierowany jest do Uczniów szkół podstawowych i liceów ogólnokształcących mieszkających lub uczących się w województwie lubelskim, z gmin zagrożonych marginalizacją lub miast średnich tracących funkcje społeczno-gospodarcze znajdujących się z w niekorzystnej sytuacji społeczno-ekonomicznej tj. spełniających co najmniej jedną z następujących przesłanek:
– posiadanie Orzeczenia o niepełnosprawności w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
– posiadanie Orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego, wydanego przez publiczną Poradnię psychologiczno-pedagogiczną wydane na podstawie Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r.-Prawo oświatowe
– pochodzenie Ucznia z rodziny wielodzietnej, tj.mającej na utrzymaniu troje lub więcej dzieci w wieku do ukończenia 18 roku życia, w wieku doukończenia 25 roku życia w przypadku gdy: dziecko uczy się w szkole do dnia 30 września następującego po końcu roku szkolnego w którym jest planowane ukończenie nauki lub w przypadku gdy dziecko uczy się w szkole wyższej do końca roku akademickiego w którym jest planowane ukończenie nauki
– posiadanie przez Ucznia statusu osoby przebywającej w pieczy zastępczej lub opuszczającej pieczę zastępczą, o której mowa w Ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
– posiadanie przez Ucznia statusu dziecka pozbawionego całkowicie, częściowo lub okresowo opieki rodzicielskiej
– wychowywanie się w rodzinie niepełnej
– pobieranie przez jedno z Rodziców/Opiekunów prawnych (w o kresie zasiłkowym obejmującym miesiąc rozpoczęcia udziału w projekcie) świadczeń rodzinnych na podstawie Ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych
– uczniowie z doświadczeniem migracji
Więcej informacji o projekcie znajduje się na stronie